problem z odpalaniem na zimnym silniku
problem z odpalaniem na zimnym silniku
Witam, mam mały problem z prawidłowym odpalaniem na zimnym silniku, a objawia to się następująco; za pierwszym razem kęci, kręci ale rzadko odpali, cofam kluczyk do pozycji wyjściowej "0", potem kręce drugi raz i przeważnie odpala bez problemu.
Niestety ASO nie potrafi mi pomóc, chcieli poprzeżucać wtryski żeby sprawdzić ich działanie, ale chcieli też za tą operacje 500pln i nie wiadomo czy przyniesie skutek dlatego zrezygnowałem.
Bardzo bym był wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
P.S. świece, cewki, filtry, oleje były wymienione, zawory regulowane, leje tylko 98+.
Niestety ASO nie potrafi mi pomóc, chcieli poprzeżucać wtryski żeby sprawdzić ich działanie, ale chcieli też za tą operacje 500pln i nie wiadomo czy przyniesie skutek dlatego zrezygnowałem.
Bardzo bym był wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
P.S. świece, cewki, filtry, oleje były wymienione, zawory regulowane, leje tylko 98+.
Re: problem z odpalaniem na zimnym silniku
Ogolnie pierwsze ///M-e46 mialy problem z odpalaniem na zimno, zmiana oprogramowania pomagala, w niektorych przypadkach fabryka zalecala odpalanie z wcisnietym pedalem gazu do polowy...
mogli by tez sprawdzic czesc no2, odpowiedzialna za zimny start. /najlepiej podmienic z innej mki /
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/C ... ead_vanos/
mogli by tez sprawdzic czesc no2, odpowiedzialna za zimny start. /najlepiej podmienic z innej mki /
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/C ... ead_vanos/
Re: problem z odpalaniem na zimnym silniku
Cichy, bez żadnych konkretnych informacji to będzie zgadywanie.
U mnie ostatnio eMka potrzebowała coraz więcej czasu żeby odpalić. Zawsze odpalała za pierwszym razem ale trzeba ją było coraz dłużej kręcić. W końcu wyskoczyła mi kontrolka EML i samochód miał z 150KM. Problemem były wspornik przepustnic (tak to się chyba nazywało
).
Znowu w 7er miałem bardzo długo podobny problem który pogłębił się do tego stopnia że potrzebowałem 5min żeby odpalać samochód. Czasami na chwilkę przestawał przyśpieszać a jak się to zgrało ze zmianą biegu to szarpał. ASO męczyło się z tym ponad rok, rozbiłem się moście łazienkowskim, a usterkę naprawił blacharz wymieniając pompę paliwa
U mnie ostatnio eMka potrzebowała coraz więcej czasu żeby odpalić. Zawsze odpalała za pierwszym razem ale trzeba ją było coraz dłużej kręcić. W końcu wyskoczyła mi kontrolka EML i samochód miał z 150KM. Problemem były wspornik przepustnic (tak to się chyba nazywało

Znowu w 7er miałem bardzo długo podobny problem który pogłębił się do tego stopnia że potrzebowałem 5min żeby odpalać samochód. Czasami na chwilkę przestawał przyśpieszać a jak się to zgrało ze zmianą biegu to szarpał. ASO męczyło się z tym ponad rok, rozbiłem się moście łazienkowskim, a usterkę naprawił blacharz wymieniając pompę paliwa

Re: problem z odpalaniem na zimnym silniku
Dziękuje bardzo za porady, pod koniec tygodnia podjade do mechanika i będe dalej walczył.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z odpalaniem na zimnym silniku
Może też być to wina EWS czyli immobilizera. Znam taki przypadek w 330ci auto paliło zawsze za drugim razem. Pomogła wymiana kluczyka na drugi spróbuj u siebie użyć zapasowego kluczyka jeżeli masz.
Re: problem z odpalaniem na zimnym silniku
Pojechałem znowu do autoryzowanego serwisu bo mnie to już zaczęło bardzo irytować, na dzień dobry wymienili pompe paliwa, potem dwa wtryski które podobno przelewały, potem zawór przy filtrze paliwa, no i nic teraz twierdzą że nie ma kompresji na 5 cylindrze i trzeba zdemontować głowice, robili jakiś test przy zalanym oleju i podobno cylindry oraz pierścienie ok.
Przestałem im wierzyć, może ktoś się orientuje ile i czy gdzieś można zrobić tą głowice taniej, podobno chodzi o wypalone zawory na piątym cylindrze, ale wiadomo uszczelka i planowanie napewno?
Najlepiej okolice trójmiasta.
Pozdrawiam.
Przestałem im wierzyć, może ktoś się orientuje ile i czy gdzieś można zrobić tą głowice taniej, podobno chodzi o wypalone zawory na piątym cylindrze, ale wiadomo uszczelka i planowanie napewno?
Najlepiej okolice trójmiasta.
Pozdrawiam.
Re: problem z odpalaniem na zimnym silniku
Jak coś to mam taką głowice na stanie.
Re: problem z odpalaniem na zimnym silniku
Najpierw to wybierz sie do kogos ogarnietego i niech to sprawdzi zanim zdejmiesz glowice. Znajdz uzytkownika Tomas_M5, on jest z Trojmiasta i pewnie poleci Ci kogos kto auto sprawdzi.
Re: problem z odpalaniem na zimnym silniku
sa rozne opinie na temat p.Myszkiera, moze warto zadzwonic, jak kiedys z nim rozmawialem mowil dosc sensownie w porownaniu z serwisem 
http://www.moto.gda.pl/index.php?option ... &Itemid=72

http://www.moto.gda.pl/index.php?option ... &Itemid=72
-
- Posty: 154
- Rejestracja: sob wrz 28, 2013 19:21
- Auto: E46 m3 2001 EU (engine Lift)
- Lokalizacja: 3miasto
Re: problem z odpalaniem na zimnym silniku
Hej,
Odświeżam temat czy udało się wam ustalić przyczynę, dlaczego auto nie odpala na zimnym ?
Odświeżam temat czy udało się wam ustalić przyczynę, dlaczego auto nie odpala na zimnym ?
-
- Posty: 154
- Rejestracja: sob wrz 28, 2013 19:21
- Auto: E46 m3 2001 EU (engine Lift)
- Lokalizacja: 3miasto
Re: problem z odpalaniem na zimnym silniku
U mnie krokowy daje znać o sobie
Już się wyjaśniło... Post można zamknąć 

